15/12/2023

Manteniment de franges perimetrals

Olesa disposa d'un Pla de prevenció d'incendis forestals que consisteix a disminuir la quantitat d’arbres i la vegetació baixa a la zona que envolta les urbanitzacions i els pobles que estan en terrenys forestals o a 500 metres d'ells.

Actualment s’està fent la neteja de les franges perimetrals a Ribes Blaves i al començament de l’any que ve es farà a L'Oasis i Les Llumbreres.

Llegir més: Manteniment de franges perimetrals
Veïnat de Ribes Blaves i Oasis a l'auditori amb l'Alcalde
08/06/2021

L'Ajuntament d'Olesa explica al veïnat de Ribes Blaves i Oasis les actuacions urbanístiques del barri

El cicle de sessions informatives Urbanisme per barris va celebrar la darrera trobada aquest dilluns 7 de juny a l'Auditori de la Casa de Cultura i centrat en Oasis i Ribes Blaves. L'encarregat d'apropar les diferents actuacions urbanístiques previstes va ser l'alcalde i també regidor de planejament urbanístic, Miquel Riera, acompanyat pel cap d'àrea de territori, Josep Contreras.

Llegir més: L'Ajuntament d'Olesa explica al veïnat de Ribes Blaves i Oasis les actuacions urbanístiques del barri
Subscriu-te a Urbanització

Últimes notícies

Image
Foto_presentaciolaportals_120325

Acte de presentació a Montserrat de La Portals del Mil·lenari, amb els organitzadors i alcaldes i regidors dels 7 municipis que hi participen

Image
Foto_visquemajuntament_110325

Foto de grup dels primers alumnes participants al "Visquem l'Ajuntament" 2025

Image
3a edició de l’Oli Trail a Olesa

Un moment de la cursa de la 3a edició de l’Oli Trail a Olesa. Fotografia de Daniel Meumann

Image
Foto_treballsfrangesperimetrals_070325

Zona d'actuació dels treballs de les franges perimetrals del nucli urbà

Image
Olesa es solidaritza amb el poble sahrauí en el 50è aniversari de l’ocupació del Sàhara Occidental

Fotografia d'un dels instants de l'acte de commemoració del 50è aniversari de l'ocupació del Sàhara Occidental.