Oficina d'atenció ciutadana

Imatge portada
Image
Oficina d'atenció ciutadana

L'Oficina d'Atenció Ciutadana té com a missió el servei al públic, facilitant les relacions amb l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat, concentrant l'atenció i els mitjans necessaris per oferir solució a la majoria de les consultes que els ciutadans i ciutadanes dirigeixen a l'Ajuntament, filtrant aquelles peticions que la ciutadania plantegi i realitzant els tràmits de major demanda

  • Des de l’Oficina d’Atenció al Ciutadà atenem, informem i prestem serveis als ciutadans en relació a l’administració municipal i el municipi, i satisfem les necessitats ciutadanes amb un tracte amable i comprensiu.
  • Atenem els usuaris de forma personalitzada, dedicant el temps necessari per  resoldre la gestió.
  • Agilitzem el temps d’espera.
  • Utilitzem un llenguatge clar i senzill per facilitar la realització dels tràmits.

L'OAC ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre el municipi, així com la possibilitat de tramitar de forma integrada la majoria de les gestions de l'Ajuntament.

Aquest servei pretén atendre les necessitats de la població en les seves relacions amb l'Ajuntament, des d'una òptica integral, centrada en les persones i amb visió de proximitat, fomentant alhora l'ús de les tramitacions electròniques.

Horari OAC:

Del 15 de setembre fins el 30 de juny:

  • De dilluns a divendres de 8.30 h a 14.00 h i de dilluns a dijous de 16.00 h a 19.00 h.

De l’1 de juliol fins al 14 de setembre:

  • De dilluns a divendres de 8.30 h a 14.30 h.

Horari general de l'Ajuntament:

  • De dilluns a divendres de 8.00h a 20.00h.
  • Dissabtes: tancat
  • Agost: de dilluns a divendres de 8.00h a 15.00h