Projecte millora C-55 tram Olesa-Collbató
08/05/2023

L'Ajuntament reclama que la Generalitat expliqui a Olesa el projecte de millora de la C-55 en el tram Olesa-Collbató

La Generalitat de Catalunya ha iniciat ja el procediment d’expropiació dels terrenys que han de permetre tirar endavant el projecte de millora de la carretera C-55 en el tram Olesa de Montserrat-Collbató. El govern català va anunciar al mes de febrer que tenia la previsió de licitar aquest any el projecte, que suposarà una inversió de 6,3 milions d’euros.

Llegir més: L'Ajuntament reclama que la Generalitat expliqui a Olesa el projecte de millora de la C-55 en el tram Olesa-Collbató
Subscriu-te a Mas de les Aigües

Últimes notícies

Image
Foto_premisrecerca24_010425

Foto dels guanyadors del Premi Recerca Vila d'Olesa 2024

Image
Visita institucional del prersident Salvador Illa a l'Ajuntament d'Olesa

Visita institucional del prersident Salvador Illa a l'Ajuntament d'Olesa

Image
Foto_plemarc_27032025

Ple del 27 de març de 2025

Image
Foto_reuniósalut_270325

L'alcalde, Jordi Parent, i el regidor de Salut Pública, Marc Serradó, a la reunió amb la consellera de Salut de la Generalitat, Olga Pané.

Image
Foto_plamigració_250325

Una de les sessions participatives per elaborar el Pla de Migracions i Interculturalitat

Image
Foto_obrespiscinaestiu_240325

El vas de la piscina d'estiu s'ha buidat per a fer les reparacions que garanteixin l'estanqueïtat