El 5è X-Corxador Fest omplirà dissabte de cultura urbana L'Escorxador d'Olesa

Una competició d'skate i el concert a càrrec de Kyne són els plats forts del festival de cultura urbana d'Olesa de Montserrat, que es farà aquest dissabte a L'Escorxador.

Image
Competició d'skate 2022 a L'Escorxador

Aquest dissabte, L'Escorxador acollirà la cinquena edició de l'X-Corxador Fest, el festival de cultura urbana d’Olesa de Montserrat. Com en les altres edicions, la cita està organitzada per jovent olesà, amb la col·laboració de l'Ajuntament. Elisabet Pinyol, cap del Departament de Joventut, explica que "aquesta és una iniciativa pròpia dels joves participants en la taula de joventut i són ells mateixos qui escullen com serà tot l'esdeveniment".

Audio file

La jornada començarà a les 10 h amb una exhibició de grafiti en viu que, per primer cop, no es farà a L'Escorxador sinó al Parc Municipal. Aquest any es comptarà amb la presència d'una grafitera que està fent-se un nom en l'àmbit nacional, Atena, que coordinarà la resta de grafiters. L'espai escollit per crear l'obra és la rampa que baixa des de darrera de l'edifici de l'escola d'Arts i Oficis fins al Parc Municipal. Es preveu que els artistes hi estiguin fins a les 18 h.

Audio file

Ja a L'Escorxador, a partir de les 11 h es donarà el tret de sortida a la tradicional competició d'skate. D'11 a 13 h competiran els riders junior i a les 16 h patinaran els majors de 16 anys. Entre les dues competicions, a les 13.30 h, el grup de punk Monster Rats oferirà un vermut musical. El concurs, que està adreçat a persones de qualsevol edat, atorgarà premis en metàl·lic per als primers classificats majors de 16 anys. El millor truc, el millor oli i les categories de menors de 16 anys seran premiades amb material vinculat al món de l'skate. El jurat estarà format per professionals del sector aliens a les persones que participen en la competició. 

A les 22 h començarà una nit de música urbana que té com a gran atractiu l'actuació de la cantant de hip hop Kyne, que actuarà a les 23.15 h. Abans, tothom qui ho vulgui podrà pujar a l'escenari i participar del micro obert fins a les 22.30 h. A partir d'aquella hora, i abans de l'actuació de Kyne, els olesans El Repte i Matas BSP oferiran una mostra del seu rap polifacètic. La nit de concerts es tancarà a la 1.30 h amb els també olesans FMP crew i Àcid 1312. 

Últimes notícies

Image
Foto_misteri_16042025

Una de les 11 imatges que formen els Misteris d'Olesa

Image
Foto_juntalocalseguretat_150425

Reunió de la Junta Local de Seguretat celebrada al mes d'abril de 2025

Image
Foto_obrescebriamontserrat_140425

Treballs de pintura viària al carrer de Cebrià Montserrat

Image
Foto_obresescolasantbernat_110425

Zona en obres de l'antiga escola Sant Bernat

Image
Cartell_Primaveraimemòria_100425

Cartell del cicle "Primavera i Memòria" 2025