Obert el termini de presentació de sol·licituds per a l’ocupació de via pública per a taules i cadires
Els propietaris d’establiments d'hostaleria i/o restauració podran presentar les sol·licituds per a la col·locació de mobiliari a la via pública fins al 15 de març.
Ha començat el període de presentació de sol·licituds d’ocupació de via pública per a taules i cadires de la ‘Temporada 2’, que comprèn de l’1 d’abril al 31 d’octubre de 2022. Per fer la sol·licitud, caldrà presentar la instància juntament a l’annex corresponent indicant el nombre de taules que es demanen. La documentació es complementarà amb una còpia de la pòlissa de responsabilitat civil on figuri expressament que l'import assegurat és de, com a mínim, 300.000 € i que inclou explícitament la terrassa, així com l’últim rebut vigent. En cas de tenir concedida la llicència anual d’ocupació, no serà necessari aportar la pòlissa, però sí el rebut.
Quant als propietaris dels establiments que vulguin demanar per primera vegada ocupació de via pública o bé estiguin interessats en redefinir la disposició actual, hauran de presentar una proposta mitjançant un plànol o croquis a escala 1:200, on es reflecteixi l’espai concret on es volen col·locar les taules i cadires. En aquests casos, els Serveis Tècnics municipals agilitzaran el màxim possible les autoritzacions, sempre en funció de les possibilitats de cada espai o zona.
La tramitació estarà oberta fins al 15 de març de 2022 i es pot fer a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) sol·licitant cita prèvia, o bé telemàticament a través de l’apartat de Tràmits de la Seu Electrònica del web municipal.
La resolució de les sol·licituds es farà del 16 de març fins el 31 de març de 2022.
Davant qualsevol dubte relacionat amb les llicències d’ocupació de la via pública amb taules i cadires, es pot escriure un correu a urbanisme@olesademontserrat.cat