L'Ajuntament fa una campanya informativa als comerços sobre les noves mesures per fer front el coronavirus

El departament de Salut Pública i de Promoció Econòmica estan duent a terme una campanya informativa adreçada al comerç local on s’informa de les noves mesures aprovades per contenir els brots a Catalunya.

Image
L'Ajuntament fa una campanya informativa als comerços sobre les noves mesures per fer front el coronavirus

 

L'objectiu d'aquesta campanya que ha iniciat l'Ajuntament d'Olesa és informar els establiments de les mesures d’higiene i seguretat que han de complir amb motiu de la Covid-19 continuant fent pedagogia i assessorament davant dels nous canvis que ha comportat la pandèmia en aquest sector i aconseguir que aquestes noves mesures siguin conegudes per tot el comerç local i, així, reduir al màxim el risc de contagi.

La informació s'adreça al comerç mitjançant correu electrònic amb les noves mesures aprovades per contenir els brots a Catalunya i també es lliuren cartells sobre mesures d'higiene i de prevenció elaborats pel departament de Salut de la Generalitat de Catalunya sobre aspectes com el rentat amb el gel hidroalcohòlic, l'ús obligatori de mascaretes a l'establiment o d'aforament limitat, entre d'altres.

La informació contempla recomanacions per adaptar el sistema d'atenció del comerç com ara atendre els clients de manera individual, establir un sistema de cita prèvia, definir un horari d'atenció preferent per a les persones més grans de 65 anys, serveis de lliurament a domicili o recollida per part del client a l’establiment  o comanda prèvia per telèfon o en línia. Aquesta campanya també informa de com garantir la distància interpersonal mínima d'un minim de 2 metres entre professional i client i d’1 metre si hi ha elements de protecció com mampares, si no es pot mantenir la distància interpersonal, com a les perruqueries o als serveis de fisioteràpia, és obligatori l’ús de mascaretes o a les botigues de roba o retocs només pot entrar a l’emprovador una persona. O com extremar les mesures d'higiene amb neteja i desinfecció 2 cops al dia o a l'emprovador després de cada ús. 

Podeu consultar tots els cartells informatius elaborats pel departament de Salut de la Generalitat de Catalunya aquí
 
 

Últimes notícies

Image
Foto_misteri_16042025

Una de les 11 imatges que formen els Misteris d'Olesa

Image
Foto_juntalocalseguretat_150425

Reunió de la Junta Local de Seguretat celebrada al mes d'abril de 2025

Image
Foto_obrescebriamontserrat_140425

Treballs de pintura viària al carrer de Cebrià Montserrat

Image
Foto_obresescolasantbernat_110425

Zona en obres de l'antiga escola Sant Bernat

Image
Cartell_Primaveraimemòria_100425

Cartell del cicle "Primavera i Memòria" 2025

Image
Foto_guanyadorconcurs

Guanyador del Concurs de Cartells de Festa Major 2024