Cartell_espaisfamiliars_050325
05/03/2025

L'Ajuntament d'Olesa ofereix una nova edició dels espais familiars per a nadons i infants fins als 3 anys

L’Ajuntament d’Olesa ha posat en marxa una nova edició dels Espais Familiars, punts de trobada setmanals pensats per a que les famílies amb fills i filles de 0 a 3 anys puguin compartir experiències i adquirir diferents aprenentatges relacionats amb la criança.

Llegir més: L'Ajuntament d'Olesa ofereix una nova edició dels espais familiars per a nadons i infants fins als 3 anys

Contes per a la petita infància

Image
Cartell dels tallers i xerrades familiars abril 2024

El Departament d'Educació i Infància han preparat un nou cicle de Tallers i Xerrades per a famílies amb infants 0-3 anys. En aquesta ocasió: Contes per a la petita infància "Més que contes" amb Mercè Martínez.

Llar d'infants Taitom
29/06/2023

L'equip de govern acorda ampliar l'oferta a la llar d'infants Taitom per evitar que es quedin sense plaça més de vint famílies

L’equip de govern de l’Ajuntament d’Olesa (Bloc Olesà-CUP, ERC i Junts per Olesa) ha pres la decisió d’ampliar el nombre de places a la llar d’infants pública Taitom per evitar que més d’una vintena de famílies es quedin sense plaça el proper curs.

Llegir més: L'equip de govern acorda ampliar l'oferta a la llar d'infants Taitom per evitar que es quedin sense plaça més de vint famílies
Subscriu-te a Taitom

Últimes notícies

Image
Fotografia d'un dels instants del ple ordinari del mes d'abril de 2025

Fotografia d'un dels instants del ple ordinari del mes d'abril de 2025.

Image
Foto_jornadaPIT_25042025

Participants a la Jornada de Promoció Turística d'Olesa

Image
Foto_clauspany_230425

L'Ajuntament d'Olesa inicia el procés d'elaboració del primer Pla Local d'Habitatge

Image
Foto_misteri_16042025

Una de les 11 imatges que formen els Misteris d'Olesa