L'OAC habilita un horari especial per poder tramitar els abonaments de la piscina municipal d'estiu durant tota aquesta setmana
L’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Olesa habilitarà des de dimarts 16 de juny i fins el dia 19 un horari especial de 16h a 19h per tramitar els abonaments de la piscina municipal d’estiu abans de de l'obertura de l'equipament el proper dilluns dia 22. Cal demanar cita prèvia a través del web municipal o al telèfon 93 778 00 50.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat habilitarà des d'aquest dimarts, 16 de juny, i fins el divendres dia 19 un horari especial de tarda per poder tramitar els abonaments de la piscina municipal d’estiu abans que l'equipament es posi en marxa a partir del dilluns 22 de juny. La tramitació dels abonaments s'atendran de 16.00 h a 19.00 h demanant cita prèvia al web municipal o al telèfon 93 778 00 50.
L'objectiu d'habilitar aquest horari especial del 16 al 19 de juny a l'OAC és que la ciutadania interessada en obtenir abonaments de temporada de la piscina municipal d'estiu ho pugui fer abans que la instal·lació obri les portes i fer-ho a través de cità previa per evitar esperes innecessàries i possibles aglomeracions. A partir de la setmana vinent, qualsevol persona que vulgui algun abonament de la piscina d'estiu ho podrà continuar tramitant a l'OAC a través de la cita prèvia.
El personal municipal de l’OAC atén a la ciutadania amb els corresponents equips de protecció individual i recorda que la ciutadania ha de dur mascareta com a mesura de prevenció i fer un rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a l'entrar a l'edifici de l'Ajuntament.
Atenció presencial amb cita prèvia
L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament va posar en marxa el sistema de cita prèvia el passat 24 de febrer i va quedar aturat el passat 17 de març quan es va suspendre l'atenció presencial com a mesura preventiva per evitar la propagació del coronaviurus i en aplicació de l'estat d'alarma. L'OAC va començar a oferir atenció presencial el passat 11 de maig però exclusivament amb cita prèvia per evitar aglomeracions i garantir les distàncies de seguretat.
Tot i aquesta aturada en l'atenció presencial com a conseqüència de la crisi sanitària, l'OAC ha continuat fent atenció telemàtica i telefònica. De fet, per a ajudar en la tramitació electrònica, durant totes aquestes setmanes de confinament ha estat en marxa el servei de suport a la ciutadania OAC 360º Tic Tools, que presta assistència gratuïta per a aquelles persones que es troben amb dificultats a l’hora de fer els tràmits telemàtics. L’assistència es pot demanar per telèfon al 93 026 72 25 o bé per correu electrònica servei_suport@tictools.es, de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.
Per demanar cita prèvia a través del web municipal cal:
- Clicar al banner CITA PRÈVIA OAC.
- Escollir el tipus de tràmit que es vol fer.
- Escollir dia i hora
- Omplir les dades personals i autoritzar si es vol rebre avís recordatori de la cita al meu correu electrònic
- Un cop validada la sol·licitud es rebrà al correu electrònic indicat un codi QR amb la confirmació de la cita, dia i hora. Aquest codi QR s’haurà de validar al gestor de torn de l’OAC el dia de la cita.
És important ser puntual, ja que no hi pot haver gent concentrada a la sala d’espera. Passats 20 minuts de l’hora concertada, la cita caducarà i no es podrà obtenir el tiquet corresponent. En cas que no es pugui assistir a la cita concertada, es podrà anul·lar la cita també a través del banner “Cita prèvia OAC”.
Quant als tràmits per als quals es pot demanar cita prèvia són tots els que actualment ofereix l’OAC, excepte els relacionats amb el departament d’Urbanisme, on per a consultar cal adreçar un correu a urbanisme@olesademontserrat.cat. Els tràmits que es poden sol·licitar són els següents:
- Tràmits Esports: sol·licituds altes i baixes escola esportiva. Ara també la tramitació de l’abonament de la temporada d’estiu.
- Cens animals de companyia: alta/baixa cens, llicència d’animals potencialment perillosos.
- Certificat digital idCAT: Validació/revocació certificat digital
- Comunicació crema/foc
- Padró habitants: alta padró, canvi de domicili, empadronament nadó, volant/certificat padró, altres tràmits del padró.
- Registre d’entrada documents i registre finestreta única registre altres administracions.
El servei telefònic de l’OAC funciona de 8 a 20 h interrompudament, mentre que el telemàtic funciona les 24 hores del dia.