L'Ajuntament d'Olesa amplia el servei gratuït d'assistència a ciutadania i empreses per ajudar a realitzar tràmits en línia
Per accedir al servei OAC 360º només cal trucar al 93 595 47 59 en horari de 8 a 20 h de dilluns a divendres, o bé enviar un correu electrònic a oac360@olesademontserrat.cat
oL’Ajuntament d’Olesa de Montserrat ha ampliat el servei d’assistència gratuïta OAC 360º per ajudar la ciutadania i les empreses a realitzar qualsevol dels tràmits que es poden fer online, a través de la Seu Electrònica de la pàgina web municipal.
Es tracta d’un servei totalment gratuït, amb el qual es vol afavorir un fàcil accés als tràmits municipals i familiaritzar particulars, empreses i entitats amb les plataformes telemàtiques que permeten una relació amb l’administració més eficaç i còmoda. Des del servei es dona suport a qui ho necessiti, per exemple, a l’hora d’instal·lar un certificat digital, iniciar un tràmit online o en cas d’incidències en la tramitació electrònica (problemes de navegació, ús de certificats electrònics, digitalització i adjunt de fitxers electrònics, entre altres). El servei permet també la connexió remota amb el PC de l’usuari, si aquest ho autoritza, per a la resolució d’incidències.
Davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits o a la Carpeta Ciutadana, per fer ús del servei 93 595 47 59 en horari de 8 a 20 h de dilluns a divendres, o bé enviar un correu electrònic a oac360@olesademontserrat.cat
El servei d’assistència gratuïta es tracta d’un pas més de l’Ajuntament d’Olesa per afavorir el fàcil accés als tràmits municipals que es poden fer online, dins el procés d’implantació de l’administració electrònica. Des del primer trimestre de l’any 2018, es pot consultar en tot moment en quina fase es troben tots els tràmits, a través del web municipal www.olesademontserrat.cat, gràcies a la Carpeta Ciutadana que es pot trobar a l’apartat de Seu electrònica, on també hi ha tot el catàleg de tràmits i la possibilitat de consultar quins són els que es poden fer en línia, és a dir, sense necessitat de desplaçar-se físicament a l’Ajuntament.
Com m’hi puc posar en contacte?
Per telèfon: 93 595 47 59
Per correu electrònic: oac360@olesademontserrat.cat
A través del servei "Et truquem!" que permet demanar que et truquin en horari convingut.
Horari:
De dilluns a divendres, de 8 a 20 h.
Quin tipus de consultes puc fer?
Procediment per a la presentació d’instàncies electròniques, ús de plataformes de contractació, notificacions electròniques, inscripcions telemàtiques, ús de la Carpeta Ciutadana...
El servei inclou la connexió remota al PC de la persona que faci la consulta, quan sigui necessari per a la resolució satisfactòria de la incidència, sota autorització expressa del ciutadà.
En quin tipus de consultes NO em podran ajudar?
No s’inclou atenció a problemes tecnològics dels equips o dispositius que estigui emprant la persona que fa la consulta (manca de connexió a Internet, problemes amb el teclat o altres perifèrics, etc). Tampoc s’hi inclouen problemes no relacionats amb la relació telemàtica amb l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat (problemes amb el correu electrònic o altres eines ofimàtiques).