El futur Nou Camp de Futbol, més a prop
L'Ajuntament d'Olesa podria desencallar de forma imminent una vella reclamació de molts ciutadans del municipi i, de fet, una qüestió que la majoria de forces polítiques olesanes portaven també al seu programa electoral: la construcció d'un nou camp de futbol. El nou camp de futbol, però, tan sols seria un dels equipaments previstos en l'ampliació de la zona esportiva de les Planes.
I és que malgrat que encara manca la signatura d'un conveni per a la cessió del terreny on s'haurien d'ubicar els nous equipaments previstos a la zona esportiva de les Planes, l'Ajuntament d'Olesa preveu, tan bon punt el conveni estigui signat, iniciar la remodelació i ampliació de l'espai annex a l'actual Pavelló Municipal Salvador Boada i l'actual Pista d'Atletisme.
La signatura del conveni i la posterior adequació de la zona esportiva suposaria satisfer una vella reivindicació, sobretot de les entitats esportives dedicades a la pràctica del futbol i l'atletisme. I és que l'ampliació i remodelació de l'actual zona esportiva inclouria, entre altres equipaments, un nou camp de futbol o una nova pista d'atletisme. Quelcom que també recollien la majoria de formacions polítiques olesanes en els seus programes electorals.
Tot resta pendent encara, però, del conveni urbanístic entre l'Ajuntament d'Olesa i una empresa privada, per a la cessió anticipada d'una porció de terreny de 14.720m2 del sector SUNPr.7 “Les Planes”.
(Font: Olesa Ràdio – 90.1FM) - Apunta't al podcast de la ràdio: www.olesaradio.tk
Prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta informació sense citar la font.