L’Ajuntament d’Olesa ofereix nous tallers i xerrades gratuïtes per a famílies amb nadons

El Departament d’Educació i Infància de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat i la Xarxa Socioeducativa d’Infància i Adolescència organitza aquestes activitats gratuïtes com a punt d’aprenentatge i d’intercanvi d’experiències per a mares i pares amb fills de fins a 36 mesos.

Image
Cartell dels tallers familiars maig 2024

Cartell de les activitats programades pel mes de maig.

El Departament d’Educació i Infància de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat i la Xarxa Socioeducativa d’Infància i Adolescència proposen pel aquest mes de maig noves activitats educatives adreçades a les famílies amb infants de 0 a 3 anys.  

La regidora d'Educació i Infància, Anna Valero, destaca les activitats "totes tenen a veure amb cura a la petita infància. Aquest mes de maig s’han programat 5 activitats: un  taller de massatges, i 4 xerrades, una sobre nutrició i higiene bucal, d’alimentació en la primera infància, de la que es faran 2 sessions perquè pensem que serà força demandada; i la darrera xerrada de lactància materna i tornada a la feina, que és un moment complicat per les mares".    

Audio file

Les activitats comencen el proper dilluns 6 de maig, amb un taller de “Massatges i olis essencials”, que es farà a les 17 h, a la llar d’infants municipal La Baldufa.

L’endemà dimarts 7, a les 10 h, la llar d’infants Taitom acull una xerrada sobre “Nutrició i higiene bucal”, a càrrec de professionals del CAP Olesa. Dilluns 13, es farà una altra sessió, a les 16 h, a la llar d’infants La Baldufa.

Dijous 23, a les 16.30 h, hi ha una xerrada sobre “L’alimentació en la primera infància”, a càrrec de Marta Planas i Sandra Solè, nutricionista i infermera pediàtrica del CAP Olesa. 

La darrera activitat programada per al mes de maig serà el dilluns 27, amb la xerrada “Lactància materna i tornada a la feina”, a càrrec de professionals del CAP. Serà a les 17 h a La Baldufa.  

Totes les activitats són gratuïtes i per participar-hi cal reservar plaça a través de la plataforma Vivetix. Les places són limitades.

Per a més informació, les persones interessades es poden adreçar al departament d’Educació i Infància al telèfon 93 778 00 50 (ext.3511 i 3512).

Últimes notícies

Image
Cartell_plantadapopular_200225

Cartell de la 3a Plantada Popular a l'Areny del Moli

Image
Foto_lgtbifobiaesport_190225

El Club Futbol Sala Olesa, l'Ajuntament i l'associació Estima't lliure es van adherir al manifest institucional del dia contra la LGTBIfòbia a l'esport

Image
Foto_comissiocultura_300125

Participants a la Comissió de Cultura de gener de 2025

Image
Foto de grup "Memorial Abrera 19F - Olesa 21F" al Cementiri Vell d'Abrera.

Foto de grup amb les famílies de les persones homenatjades, autoritats i investigadors.

Image
Fotografia de la bossa promocional de la campanya "Olesa és antiracista"

Fotografia de la bossa promocional de la campanya "Olesa és antiracista"