24/03/21

L'Ajuntament d'Olesa ofereix cinc llocs de treball en una nova convocatòria de plans d'ocupació

El pla està adreçat a persones en situació d'atur i un dels llocs és específic per al col·lectiu de gent jove. El període de presentació de sol·licituds finalitza el 7 d'abril. Les contractacions, per una durada de 6 mesos, arrencaran l'1 de juny.

Image
Administrativa del Pla d'Ocupació al Departament TIC de l'Ajuntament

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat oferta 5 llocs de treball dins la convocatòria d’un pla d’ocupació subvencionat per la Diputació de Barcelona. La presentació de sol·licituds es pot fer fins el 7 d'abril, al Registre General de l'Ajuntament adjuntant la sol·licitud corresponent i la documentació relativa a cada lloc de treball. Els contractes tindran una durada de sis mesos a jornada completa i el sou és de 1.350€ bruts al mes. La previsió és que els contractes arrenquin l’1 de juny.

Durant aquesta convocatòria s’ofereixen 5 llocs de treball de quatre perfils diferents.  S’adreça a persones en situació d’atur i que constin com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) a l'Oficina de Treball de la Generalitat. 

Els llocs de treball a cobrir són els següents:

Lloc de treballRequisitsNúm. llocsSou brut mensual
Oficial paleta

 

  1. Experiència professional acreditada mínima de sis mesos.
  2. Conèixer la llengua castellana o catalana, tant en l'expressió oral com en l'escrita, amb un nivell adequat

 

11.350 €
Oficial jardiner

 

  1. Experiència professional acreditada mínima de 6 mesos.
  2. Conèixer la llengua castellana o catalana, tant en l'expressió oral com en l'escrita, amb un nivell adequat

 

21.350 €
Administriu/va

 

  1. Titulació mínima: Grau Mitjà de Gestió Administrativa o FP I Administració o Batxillerat
  2. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència (C1) de coneixements de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents
  3. Tenir 6 mesos d’experiència laboral amb el perfil d’administratiu

 

11.350 €
Administriu/va

 

  1. Titulació mínima: Grau Mitjà de Gestió Administrativa o FP I Administració o Batxillerat
  2. Tenir una edat compresa entre els 16 i els 29 anys
  3. Estar en possessió del certificat de nivell de suficiència (C1) de coneixements de llengua catalana de la Secretaria de Política Lingüística, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents
11.350 €

 

La documentació que cal aportar és la següent:

  • Document d'identificació personal (NIF, NIE o passaport) i Currículum vitae actualitzat
  • Acreditació d’estar a l’atur (DONO) presentant el document de renovació de la demanda d'ocupació (DARDO).
  • Informe de Vida Laboral actualitzat (emès amb una antelació màxima d'un mes a comptar de la data de presentació de la sol·licitud)
  • Titulació acadèmica exigida a les bases específiques per accedir al perfil convocat
  • Justificants acreditatius de la formació acadèmica reglada i complementària (cursos, jornades, seminaris)
  • Justificants acreditatius de la resta de mèrits i requisits al·legats
  • Qualsevol documentació que acrediti estar en alguna de les situacions de risc d’exclusió social (volant de convivència, títol família
    monoparental, etc)
  • En el cas que les bases específiques estableixin el requisit de disposar d’experiència prèvia per accedir al/s lloc/s de treball d’un perfil determinat: contracte/s de treball on s’especifiqui el lloc ocupat, i en el seu defecte, nòmina o algun document que especifiqui el lloc de treball ocupat.

Tots els documents s'han de presentar mitjançant originals o fotocòpies compulsades.

Les sol·licituds es poden presentar fins al 7 d'abril. Les sol·licituds es poden registrar telemàticament a través del tràmit "Instància general", dins de l'apartat Tràmits de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia a l'OAC. Si teniu dubtes sobre la tramitació de la vostra sol·licitud en línia, disposeu del Servei OAC 360º que us atendrà per telèfon (935 954 759)  o via correu electrònic (oac360@olesademontserrat.cat). Des de Promoció Econòmica també s'ha elaborat un document amb informació d’interès per a la tramitació de la documentació a presentar. 

Qui necessiti ajuda també pot demanar cita prèvia per al Departament de Promoció Econòmica, que atén de dilluns a dijous, de 10.30 a 13.30h i els dimarts també de 16.00 a 18.30h.

Josep Torrent, tècnic del Departament de Promoció Econòmica, ha destacat que, un cop més, el Pla d’Ocupació és possible gràcies a la feina feta des e Promoció Econòmica per aconseguir la subvenció de la Diputació de Barcelona, que no només finança els contractes sinó també una setmana de formació per a cada treballador/a en temes d’orientació laboral.

Podeu consultar les bases generals i específiques, i descarregar el model de sol·licitud i el full informatiu, als documents adjunts.

Documents relacionats