L'Ajuntament d'Olesa ofereix cinc llocs de treball en una nova convocatòria de plans d'ocupació
El pla està adreçat a persones en situació d'atur i un dels llocs és específic per al col·lectiu de gent jove. El període de presentació de sol·licituds finalitza el 7 d'abril. Les contractacions, per una durada de 6 mesos, arrencaran l'1 de juny.
L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat oferta 5 llocs de treball dins la convocatòria d’un pla d’ocupació subvencionat per la Diputació de Barcelona. La presentació de sol·licituds es pot fer fins el 7 d'abril, al Registre General de l'Ajuntament adjuntant la sol·licitud corresponent i la documentació relativa a cada lloc de treball. Els contractes tindran una durada de sis mesos a jornada completa i el sou és de 1.350€ bruts al mes. La previsió és que els contractes arrenquin l’1 de juny.
Durant aquesta convocatòria s’ofereixen 5 llocs de treball de quatre perfils diferents. S’adreça a persones en situació d’atur i que constin com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) a l'Oficina de Treball de la Generalitat.
Els llocs de treball a cobrir són els següents:
Lloc de treball | Requisits | Núm. llocs | Sou brut mensual |
Oficial paleta |
| 1 | 1.350 € |
Oficial jardiner |
| 2 | 1.350 € |
Administriu/va |
| 1 | 1.350 € |
Administriu/va |
| 1 | 1.350 € |
La documentació que cal aportar és la següent:
- Document d'identificació personal (NIF, NIE o passaport) i Currículum vitae actualitzat
- Acreditació d’estar a l’atur (DONO) presentant el document de renovació de la demanda d'ocupació (DARDO).
- Informe de Vida Laboral actualitzat (emès amb una antelació màxima d'un mes a comptar de la data de presentació de la sol·licitud)
- Titulació acadèmica exigida a les bases específiques per accedir al perfil convocat
- Justificants acreditatius de la formació acadèmica reglada i complementària (cursos, jornades, seminaris)
- Justificants acreditatius de la resta de mèrits i requisits al·legats
- Qualsevol documentació que acrediti estar en alguna de les situacions de risc d’exclusió social (volant de convivència, títol família
monoparental, etc) - En el cas que les bases específiques estableixin el requisit de disposar d’experiència prèvia per accedir al/s lloc/s de treball d’un perfil determinat: contracte/s de treball on s’especifiqui el lloc ocupat, i en el seu defecte, nòmina o algun document que especifiqui el lloc de treball ocupat.
Tots els documents s'han de presentar mitjançant originals o fotocòpies compulsades.
Les sol·licituds es poden presentar fins al 7 d'abril. Les sol·licituds es poden registrar telemàticament a través del tràmit "Instància general", dins de l'apartat Tràmits de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia a l'OAC. Si teniu dubtes sobre la tramitació de la vostra sol·licitud en línia, disposeu del Servei OAC 360º que us atendrà per telèfon (935 954 759) o via correu electrònic (oac360@olesademontserrat.cat). Des de Promoció Econòmica també s'ha elaborat un document amb informació d’interès per a la tramitació de la documentació a presentar.
Qui necessiti ajuda també pot demanar cita prèvia per al Departament de Promoció Econòmica, que atén de dilluns a dijous, de 10.30 a 13.30h i els dimarts també de 16.00 a 18.30h.
Josep Torrent, tècnic del Departament de Promoció Econòmica, ha destacat que, un cop més, el Pla d’Ocupació és possible gràcies a la feina feta des e Promoció Econòmica per aconseguir la subvenció de la Diputació de Barcelona, que no només finança els contractes sinó també una setmana de formació per a cada treballador/a en temes d’orientació laboral.
Podeu consultar les bases generals i específiques, i descarregar el model de sol·licitud i el full informatiu, als documents adjunts.