Les Nits d'Espelmes: Música en un ambient màgic al Centre Cultural Cal Puigjaner

L'espectacle promet ser un esdeveniment musical que ofereix una experiència única als habitants d'Olesa de Montserrat i als seus visitants, combinant la màgia de l'ambient amb la grandesa de músics reconeguts.

Image
Baner de Nit d'Espelmes

Dissabte 2 de desembre els veïns i visitants d'Olesa de Montserrat tindran l'oportunitat de viure una experiència musical inèdita amb l'inici del programa "Les Nits d'Espelmes". L'Espai Celler del Centre Cultural Cal Puigjaner serà l'escenari d'aquest programa, una proposta que converteix l'ambient en un espai íntim i acollidor, il·luminat exclusivament per la llum d'espelmes.

Des de la seva inauguració, s'han dut a terme diferents activitats per donar a conèixer l'espai com són activitats infantils, exposicions, visites guiades i concerts. Nit d'Espelmes permet presentar l'espai del Centre Cultural Cal Puigjaner sota un prisma diferent. El regidor de Patrimoni, Turisme i Memòria Històrica de l'Ajuntament d'Olesa, Xavier Rota, comenta que "és tracta d'aprofitar la relació d'ambient que creen les espelmes LED amb la música de grans músics i un ambient singular."

Audio file

El programa s'inaugurarà aquest dissabte dia 2 amb una presentació a càrrec del pianista Lorien Santana, reconegut per la seva vinculació a Olesa com a organista de la parròquia, que anirà acompanyat del violinista Rubén Herrera. El 9 de desembre, el cicle continuarà amb un tribut a Ludovico, interpretat per Mateu Peramiquel, un pianista de gran renom a nivell nacional que, segons Rota, "la seva qualitat fa que sigui una proposta quasi obligatòria per a un concert d'aquestes característiques".

Audio file
Cartell dels concerts Nit d'Espelmes

L'aforament de l'espai limita al públic a 85 persones, per això es va decidir fer dos passis de cada concert. Les entrades per a aquests concerts s'han posat a disposició al preu simbòlic de 4 €.  Actualment s'han esgotat les entrades per als primers passis de cada concert. El regidor explica que "aquest preu s'ha establert per evitar que la gent reservi entrades i després no es presenti, una pena per aquells que realment desitgin gaudir de l'espectacle".

Audio file

Les portes s'obriran 20 minuts abans del concert i es demana puntualitat, ja que un cop comenci l'espectacle, no es permetrà l'accés. Les entrades es poden prereservar a través de la plataforma Vivetix, però s'han d'anar a pagar i recollir a la recepció de la Casa de Cultura els dies 30 de novembre i 7 d'octubre. L'horari de recollida de les entrades és de 10 a 13 i de 17 a 20 h.

Últimes notícies

Image
Visita institucional del prersident Salvador Illa a l'Ajuntament d'Olesa

Visita institucional del prersident Salvador Illa a l'Ajuntament d'Olesa

Image
Foto_plemarc_27032025

Ple del 27 de març de 2025

Image
Foto_reuniósalut_270325

L'alcalde, Jordi Parent, i el regidor de Salut Pública, Marc Serradó, a la reunió amb la consellera de Salut de la Generalitat, Olga Pané.

Image
Foto_plamigració_250325

Una de les sessions participatives per elaborar el Pla de Migracions i Interculturalitat

Image
Foto_obrespiscinaestiu_240325

El vas de la piscina d'estiu s'ha buidat per a fer les reparacions que garanteixin l'estanqueïtat

Image
Compareixença de la consellera de Salut Olga Pané al Parlament sobre el CAP Olesa

Compareixença de la consellera de Salut Olga Pané al Parlament sobre el CAP Olesa