Bicitancat a l'estació de FGC d'Olesa
24/05/2023

Ferrocarrils de la Generalitat instal·la un "Bicitancat" a l’estació d’Olesa per fomentar l'ús de la bicicleta per connectar amb el transport públic

La xarxa de carril bici que està implementant l'Ajuntament d’Olesa no només està pensada per enllaçar amb els principals barris i equipaments locals, així com amb el camí del riu i la futura via blava (que permetrà connectar amb altres municipis propers), sinó també amb el transport públic.

Llegir més: Ferrocarrils de la Generalitat instal·la un "Bicitancat" a l’estació d’Olesa per fomentar l'ús de la bicicleta per connectar amb el transport públic
Subscriu-te a Bicitancat

Últimes notícies

Image
Foto_cartellfm2025

El guanyador del Concurs de Cartells de Festa Major, Ot Boltà, amb el regidor de Festes, Ferran Cerdeira, i l'alcalde, Jordi Parent.

Image
Imatge_fibromialgia_080525

Imatge del 12 de maig, Dia Mundial de la Fibromiàlgia i la Fatiga Crònica

Image
Foto_piscina_060525

Fins el 23 de maig es poden sol·licitar els ajuts per als casals d'estiu

Image
Foto_Reuniócomerç_050525

L’alcalde d’Olesa, Jordi Parent, i el regidor de Promoció Econòmica, Domènec Paloma, amb el president delegat de l’àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació, Josep-Ramon Mut, i el diputat adjunt de l’àrea, Samuel Nuñez.

Image
Tallers de primavera 2025 de l'Espai Jove L'Escorxador

Tallers de primavera 2025 de l'Espai Jove L'Escorxador

Image
Foto_infants_300425

S'obre el període d'inscripció als casals d'estiu d'Olesa