Provisió de llocs

CAPORAL DE LA POLICIA LOCAL (1 PLAÇA PROMOCIÓ INTERNA)

Termini obert
02/01/2025
Tipus de personal
Funcionari de carrera
Grup de classificació/titulació
C1
Titulació requerida
Títol de batxillerat, tècnic o una altra d'equivalent o superior
Informació addicional

Procés selectiu per proveir, per promoció interna, UNA plaça de Caporal de la Policia Local, escala d'administració especial, sotsescala de serveis especials,  classe de policia local, del grup de classificació C1, de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat

 

Descripció del lloc de treball:

Denominació: Caporal

Grup de classificació: C1

Règim: funcionari de carrera

Retribució bruta: Salari base subgrup C1; CD Nivell: 18; CE anual: 21.291,90€

Funcions:        Les pròpies del lloc de treball i específicament les corresponents a la fitxa de lloc de treball, que trobareu a les bases reguladores i convocatòria del procés selectiu.

 

Requisits:

  • Acreditar la condició de funcionari/ària de carrera i més de dos anys d’antiguitat en la categoria d’agent del cos de la Policia Local de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.
  • Estar en alguna de les situacions administratives següents: servei actiu, serveis especials, servei en comunitats autònomes o serveis en altres administracions.
  • Complir les condicions exigides per exercir les funcions que els puguin ésser encomanades, d'acord amb el que determina la Llei 16/1991 de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya, les disposicions que la despleguin i el Reglament dels cossos de policia local.
  • No superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
  • Estar en possessió del títol batxillerat, tècnic o una altra d'equivalent o superior. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d’Educació.
  • Estar en possessió del certificat de Nivell Intermedi de llengua catalana (B2) o d’algun dels certificats o titulacions equivalents o superiors.
  • No haver estat condemnat/da per cap delicte, o en cas d’haver-ho estat, tenir extingida la responsabilitat penal i cancel·lats els antecedents penals. No estar inhabilitat/da per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que la persona aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
  • No patir cap malaltia ni estar afectat/da per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
  • Estar en possessió dels permisos de conduir de les classes A i B.
  • Compromís de portar armes, que es prendrà mitjançant declaració jurada.
  • Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de mantenir vigents els permisos de conduir, mentre es mantingui la relació laboral amb l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.

 

Procés selectiu: 

El procediment de selecció serà el de concurs específic, que consta de tres fases diferenciades:

  • Fase d’acreditació de coneixements professionals (proves 1 i 2)
  • Fase de Proves psicotècniques
  • Fase de valoració de mèrits

Termini de presentació d’instàncies: del 13 de desembre de 2024 al 2 de gener de 2025 (ambdós inclosos)

Documentació:

  • Model de sol·licitud i declaració responsable conforme es reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits a la convocatòria, i que es pren el compromís de portar armes de foc, d'acord amb les condicions establertes a la legislació vigent.
  • Justificant del pagament de la taxa de drets d’examen:

 

Registre: La sol·licitud d’inscripció al procés selectiu s’haurà de tramitar, preferentment, per registre telemàtic a través del tràmit 'Instància general', dins de l'apartat Tràmits de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia a l'OAC. 

 

Taxa de drets d’examen regulada a ordenança fiscal número 26 =   13,60 €

Constitueix el fet imposable la tramitació de l’expedient de comprovació dels requisits que s’inicia amb la presentació de la sol·licitud. La no presentació a les proves del procés selectiu pel causa imputable a l’aspirant, no eximeix de l’obligació del seu pagament.

Totes les candidatures han de generar l’autoliquidació de taxa de drets d’examen. Per fer-ho, cal anar al catàleg de tràmits del web municipal, anar a tràmits per departaments i seleccionar Recursos Humans. A continuació haureu d’emplenar el formulari i el concepte a liquidar, indicant en el desplegable el grup o subgrup al que pertany la plaça a què opteu. 

Trobareu el tràmit clicant aquest enllaç: Autoliquidació de la taxa de drets d'examen, on també podreu fer el pagament en línia.

Consulteu les bases generals i específiques d’aquest procés selectiu. 

Data de la prova Descripció
Documentació relacionada
Data de publicació Fase Descripció Document
12/12/2024 Convocatòria Bases i convocatòria procés selectiu Bases i convocatòria procés selectiu
12/12/2024 Convocatòria Model de sol·licitud i declaració responsable Model de sol·licitud i declaració responsable