TÈCNIC/A ESPECIALISTA SUPERIOR TIC II (1 PLAÇA)
Procés selectiu per proveir en propietat UNA plaça de TÈCNIC/A ESPECIALISTA SUPERIOR, escala d’administració especial, sots-escala de serveis especials, classe de comeses especials, del grup de classificació B, de la plantilla de funcionaris de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat, adscrita al lloc de treball de Tècnic/a especialista superior TIC.
Descripció de lloc de treball:
Denominació: Tècnic/a especialista superior TIC
Grup de classificació: B
Règim: personal funcionari de carrera
Retribució bruta mensual: Salari base B; CD Nivell de destí: 20; CE: 150,52€ Funcions: Les pròpies del lloc de treball i específicament les corresponents a la fitxa de lloc de treball, que trobareu a les bases reguladores i convocatòria del procés selectiu.
Requisits:
A més de les condicions generals exposades a la base general quarta, les persones aspirants hauran de:
- Estar en possessió del títol de Cicle Formatiu de Grau Superior, formació professional de segon grau o altre d’equivalent o superior en l’àmbit de la informàtica.
- Estar en possessió del certificat de nivell C1 de la Junta permanent del Català, o d’algun dels certificats o titulacions equivalents.
Procés selectiu:
El procediment de selecció serà el de concurs-oposició, que es regirà per les bases generals exposades al DOGC núm. 8144, de data 29 de maig de 2020 i per les bases específiques i convocatòria.
Termini de presentació d’instàncies: del 15 de novembre al 3 de desembre de 2024 (ambdós inclosos)
Documentació:
- Document d’identificació DNI o equivalent
- Declaració responsable conforme es reuneixen tots els requisits previstos a les corresponents bases específiques (model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable).
- Justificant d’haver pagat la taxa de drets d’examen o documentació justificativa de la situació d’atur (IVL + DARDO) per la qual s’acredita estar exempt
- Titulació exigida per a l’accés al subgrup B
- Certificat de nivell de suficiència C1 de llengua catalana
Registre: Es pot registrar telemàticament la sol·licitud a través del tràmit 'Instància general', dins de l'apartat ‘Tràmits’ de la Seu electrònica, o bé presencialment, demanant cita prèvia a l'OAC.
Taxa de drets d’examen regulada a ordenança fiscal número 26 = 21,70€
Constitueix el fet imposable la tramitació de l’expedient de comprovació dels requisits que s’inicia amb la presentació de la sol·licitud. La no presentació a les proves del procés selectiu pel causa imputable a l’aspirant, no eximeix de l’obligació del seu pagament.
Totes les candidatures han de generar l’autoliquidació de taxa de drets d’examen. Per fer-ho, cal anar al catàleg de tràmits del web municipal, anar a tràmits per departaments i seleccionar Recursos Humans. A continuació haureu d’emplenar el formulari i el concepte a liquidar, indicant en el desplegable el grup o subgrup al que pertany la plaça a què opteu. En el cas que us trobeu en situació de desocupació, seleccioneu la reducció per tal que l’autoliquidació surti a 0,00€, triant aquesta opció al desplegable.
Trobareu el tràmit clicant aquest enllaç: Autoliquidació de la taxa de drets d'examen, on també podreu fer el pagament en línia.
Aquelles persones que emetin una autoliquidació amb reducció per estar exemptes del pagament han de justificar la situació de desocupació aportant, en el moment de tramitar la sol·licitud, la vida laboral i document de renovació de la demanda d'ocupació (DARDO).
Consulteu les bases generals i específiques d’aquest procés selectiu.
23/12/2024 S'ha publicat la llista provisional i definitiva de persones admeses, així com la composició nominal del tribunal i el dia, hora i lloc de les proves selectives.
03/02/2025 S'ha publicat els resultats de les proves 1 i 2, realitzades el dia 29 de gener de 2025.
Es convoca a les persones aspirants que han superat les proves eliminatòries anteriors a la realització de la Fase d'entrevista competencial.
07/02/2025 S'ha publicat els resultats de l'entrevista competencial realitzada el dia 5 de febrer de 2025.
Inici i desenvolupament de la fase de concurs.
Les persones que hagin superat la fase d’oposició han d’aportar la documentació acreditativa dels mèrits en els termes previstos a les bases generals i específiques abans del dia 21 de febrer de 2025.
- El full de càlcul amb l'autovaloració dels mèrits que s'han d'enviar per correu electrònica a processosselectius@olesademontserrat.cat
- Les certificacions i altres documents acreditatius del mèrits al·legats, mitjançant instància en el Registre General d'aquest Ajuntament
L’experiència s’acredita amb l’informe de vida laboral, emès dins el mes anterior a la finalització del termini de presentació d’instàncies. I, a més:
- L’experiència professional en les administracions o empreses del sector públic s’ha d’acreditar mitjançant certificació de l’òrgan competent amb indicació expressa de l’escala i subescala o categoria professional desenvolupada, funcions, període de temps, règim de dedicació i experiència adquirida.
- L’experiència professional a l’empresa privada s’ha d’acreditar mitjançant certificació de l’empresa que indiqui els serveis prestats, la categoria professional i les funcions, el període de temps, el règim de dedicació i l’experiència adquirida, o fotocòpia compulsada del/s contracte/s de treball.
- Per acreditar l’experiència com a empresaris/àries individuals i professionals cal aportar l’alta/baixa a la declaració censal/IAE per justificar si l’activitat és rellevant per a la convocatòria en curs, les declaracions trimestrals de l’IRPF, l’IVA, o bé la declaració anual dels esmentats impostos per justificar l’existència real d’activitat empresarial i la totalitat del seu volum econòmic
Data de la prova | Descripció | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
29/01/2025 |
Dia: 29 de gener de 2025 Hora: 09:00 hores Lloc: Casa de Cultura (c. Salvador Casas, 26) Proves previstes inicialment: Proves 1 i 2 i Entrevista competencial |
||||||||||||
05/02/2025 |
Dia: 5 de febrer de 2025 Lloc: 1a planta Ajuntament d’Olesa de Montserrat Adreça: Pl. Fèlix Figueras i Aragay s/n Horari:
|
- Data de la prova: 29/01/2025
-
Descripció:
Dia: 29 de gener de 2025
Hora: 09:00 hores
Lloc: Casa de Cultura (c. Salvador Casas, 26)
Proves previstes inicialment: Proves 1 i 2 i Entrevista competencial
- Data de la prova: 05/02/2025
-
Descripció:
Dia: 5 de febrer de 2025
Lloc: 1a planta Ajuntament d’Olesa de Montserrat
Adreça: Pl. Fèlix Figueras i Aragay s/n
Horari:
Hora Registre d’entrada DNI 12:00 E2024025760 ***3171** 12:20 E2024026960 ***9975** 12:40 E2024026042 ***2211**
Data de publicació | Fase | Descripció | Document |
---|---|---|---|
09/07/2024 | Convocatòria | Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable | Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable |
15/11/2024 | Convocatòria | Anunci publicació nova convocatòria i bases específiques | Anunci publicació nova convocatòria i bases específiques |
23/12/2024 | Fase d'admissió | Llista provisional i definitiva admesos/es | Llista provisional i definitiva admesos/es |
03/02/2025 | Fase d'oposició | Resultats proves 1 i 2 | Resultats proves 1 i 2 |
07/02/2025 | Fase d'entrevista | Resultats entrevista competencial | Resultats entrevista competencial Tècnic/a TIC II |
07/02/2025 | Fase de concurs | Formulari autovaloració de mèrits | Formulari autovaloració de mèrits |
- Data de publicació: 09/07/2024
- Fase: Convocatòria
- Descripció: Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable
- Document: Model normalitzat de sol·licitud i declaració responsable
- Data de publicació: 15/11/2024
- Fase: Convocatòria
- Descripció: Anunci publicació nova convocatòria i bases específiques
- Document: Anunci publicació nova convocatòria i bases específiques
- Data de publicació: 23/12/2024
- Fase: Fase d'admissió
- Descripció: Llista provisional i definitiva admesos/es
- Document: Llista provisional i definitiva admesos/es
- Data de publicació: 03/02/2025
- Fase: Fase d'oposició
- Descripció: Resultats proves 1 i 2
- Document: Resultats proves 1 i 2
- Data de publicació: 07/02/2025
- Fase: Fase d'entrevista
- Descripció: Resultats entrevista competencial
- Document: Resultats entrevista competencial Tècnic/a TIC II
- Data de publicació: 07/02/2025
- Fase: Fase de concurs
- Descripció: Formulari autovaloració de mèrits
- Document: Formulari autovaloració de mèrits