Cercador d’Informació i Documentació Oficials (CIDO)

Logo CIDO

 

El Cercador d’Informació i Documentació Oficials (CIDO) us dona accés a les normes i procediments de les institucions públiques, amb l'objectiu que siguin accessibles a la ciutadania de forma senzilla. També apropa els conjunts de dades de major impacte social i econòmic a les persones i a les empreses que els necessiten.


CIDO permet crear cerques personalitzades d’acord amb les necessitats de cada segment de la població. En aquestes cerques, quan s’escau, es recuperen els anuncis oficials de les diferents administracions públiques (estatal, autonòmica i local), així com d’altres ens del sector públic (consorcis, fundacions, etc.).


Quan es realitza una cerca personalitzada en un apartat del CIDO es genera un enllaç que conté tots els paràmetres seleccionats, i que es pot veure en la barra del navegador. Quan una persona clica aquest enllaç, s'executa la cerca en temps real, obtenint la llista de resultats sempre actualitzada. D’aquesta manera, amb un sol clic, podeu accedir a la informació pública del vostre interès sense necessitat de conèixer el Cercador, ni el funcionament dels seus filtres de cerca.

Tot seguit us facilitem un seguit de cerques personalitzades.

Serveis d'alertes personalitzades

Amb CIDOPersones i CIDOEmpreses es creen alertes personalitzades automàtiques als recursos econòmics i normatius que difon el CIDO en funció de les característiques de la persona o de l’empresa resident a Olesa de Montserrat. 

CIDOPersones Olesa de Montserrat

CIDOEmpreses Olesa de Montserrat

El seu funcionament és molt senzill: empleneu un breu formulari en línia on apareix per defecte el nostre municipi i automàticament es creen alertes personalitzades a partir de les categories seleccionades. 

En el cas de les persones es té en compte si es troben a l’atur, si tenen alguna discapacitat, si són joves, etcètera, i en el cas de les empreses i el món rural, la localització, la mida i l’activitat empresarial.